Publicat de: Eugen Belivac | 29 Decembrie 2010

Mulţumim

Ideea acestei expoziţii a fost mai mult o vorbă aruncată, dar care ne-a prins, încet. Am făcut totul cum nu se putea mai pe de-a-ndoaselea: am tipărit mai întâi afişele şi invitaţiile, pentru ca mai apoi să facem fotografiile, am stabilit traseul itinerării expoziţiei din mers şi tot aşa. Dar, pe măsură ce lucrurile evoluau şi primeam semnalele publicului, am realizat consistenţa demersului nostru. Am primit şi critici (în primul rând de la împătimiţii fotografiei clasice, pentru care fotografia 3D reprezintă încă un sacrilegiu), dar şi laude de la cei în care am reuşit să trezim o stare, un sentiment. Toate aceste reacţii ne-au bucurat, deoarece, datorită lor, am realizat dimensiunea artistică a proiectului nostru, esenţa artei care înseamnă sădirea sau renaşterea unui sentiment, în sufletul unui om.

Acum, la sfârşit de an, dorim să le mulţumim tuturor celor care au fost alături de noi, pe parcursul etno 3D. În primul rând, celor care ne-au fost modele, celor care ne-au oferit sprijinul material, ne referim aici atât la parteneri, cât şi la oamenii deosebiţi de la Muzeul Satului din Bujoreni, celor care au purtat vorba despre această expoziţie, înlesnindu-i apariţia pe diverse meleaguri.

Nu în ultimul rând, vrem să mulţumim celor pentru care s-a născut etno 3D, dumneavoastră, celor care aţi urmărit acest blog, dumneavoastră, celor care ne-aţi văzut lucrările şi care ne-aţi încurajat sau ne-aţi criticat. Vă dorim să aveţi un an nou ferit de probleme, cu multe bucurii, una dintre ele fiind un nou proiect la care ne vom apuca de lucru cât de curând.

LA MULŢI ANI!

echipa etno 3D

Responses

  1. Va asteptam si anul viitor cu noi expozitii si noi teme. Va doresc un an plin de realizari!


Lasă un răspuns

Categorii

